it´s like looking through a fogged mirror


Den bästa sommarlåten om ni nu frågar mig - vilket jag i och för sig inte tror att så många gör ;) Har varit det ett bra tag nu, och remixen samt olika covers på låten är minst lika bra, om inte bättre :)
Den här är med The Kooks Och gissa vilka som kommer till Ljubljana i juli för en konsert? Ja precis, The Kooks! Och gissa sedan vem som inte kommer att befinna sig i samma land just då? Just det, jag!
Jag är aldrig på rätt plats, vid rätt tidpunkt när det kommer bra artister och band som ska spela. Aldrig! Det är nästa så att man vissa stunder blir lite irriterad... ödet kanske?

Låten är inget annat än bra - sedan att texten och innerbörden av den är lite ´disturbing´är en annan femma!

Idag hinner jag tyvärr nte uppdatera mer eftersom jag ska koncentrera mig på lite andra saker, viktigare saker! Då blir bloggen lite lidande, men det är något man helt enkelt får ta. På återseende imorgon :)




Kommentarer
Postat av: Rebecca

bra låt :)

2012-05-24 @ 11:24:12
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0