lugn söndag


Nähää då, jag har inte tagit ett enda steg utanför lägenheten idag, bilderna är från tidigare i veckan när jag tog en promenad genom stadsparken för att andas in lite frisk naturluft i en annars så stressig storstad :)

Ska strax återgå till viktigare saker som mat! Min syster och jag funderar på om vi ska beställa hem lite take out, eftersom ingen av oss känner sig sugen på att stå i köket och trolla fram något ätbart - jag av den enkla anledningen för att jag är förkyld, och hon av den ännu enklare anledningen för att hon är för lat - nej då, jag skojar bara! ;) 
Får väl se exakt vad som hamnar på våra tallrika om en liten stund. Troligtvis ska sedan vi två, våra tallrikar och maten placera oss i soffan och rulla igång en bra film. Är så sugen på att se Dark Shadows!
Ska bege mig till biosalongen igen när jag har tid och inte är så förkyld - dvs någon gång i maj 2045!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0