that look in your eyes


Känns inte sådär jättegott i halsen kan jag tala om! Känner mig allmänt sjuk med huvudvärk, halsont och lite feber. Helt och hållet vädrets fel! Vill bara krypa ner i sängen, under ett gosigt dunntäcke och lägga huvudet på ett par hundra mjuka kuddar, titta på serier, sleva i mig kycklingsoppa och bara glömma allt vad plugg och to-do-lists heter! Det har jag i och för sig gjort nu i två timmar - men jag känner att det snart kan vara dags att börja röra på sig lite. En nypa frisk luft kanske är det jag verkligen behöver :)
Troligtvis ska jag göra mig iordning nu och gå på en föreläsning om Strindberg - eller inte... just nu har jag ingen som helst ork att ens lyfta ett finger!
Men jag SKA försöka ta tag i mig själv nu, och göra något vettigt av den här dagen - vi säger om 5 minuter...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0