LOUDER THAN EVER

posted on OCTOBER 26TH, 2012
 
 
Hemuppgiften avklarad, spanskanläxan färdig, Coco Chanel nästan utläst, två episoder av American Horror Story färdigtittade (säsong 2 den här gången) och lite Seinfeld- vet inte riktigt om jag ska påbörja något annat "projekt" eller om jag bara ska call it a day. Har så mycket motivation och inspiration till allt just nu att det nästan skrämmer mig. När det blir för mycket kan det vara ännu värre än när det ligger på noll...
 
Dessvärre tror jag att jag håller på eller redan är galen (bilderna säger väl allt) - för mycket tid har spenderats med min syster (älskar dig Alex ;), för mycket tittande på skräckisar, för mycket stirrande i studieböcker, för mycket storstadsoljud, för mycket folk överallt! Tror bestämt det är dags för en liten mini-semester ner till kusten för min del. Four more days - sedan ska jag "normalisera" mig själv under några dagar.
 
Snubblade över den här låten för en liten stund sedan - och fastnade direkt :) Kanske inte direkt min stil - but this is just brilliant!
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0