STARSTRUKK

posted on APRIL 30TH, 2013
 
Efter gårdagen med en övning tidigt på morgonen och med bara 4 av 30 studenter (jätteskönt, kändes som privetlektion, någoting som kan behövas såhar några veckor innan tentan :), tågfärden till Celje och tillbaka till Ljubljana sju timmar senare, hem och försöka power-napa i 20 minuter (börjar bli riktigt vass på detta måste jag erkänna) - och sedan spendera kvällen i gott sällskap på cafét/baren Solist intill stadsfloden Ljubljanica :)  - så har jag några sista ärenden i Ljubljana. I eftermiddag tar jag tåget ner till mormor och kusten - och sedan tar jag äntligen LOV! :)
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig vecka :)
 
 

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0