ADAGIO

posted on FEBRUARY 21ST, 2013
 
 
Outfit: Jackan tillhör min syster, Alexandra. Egentligen ville jag också köpa en sådan, men de hade inga fler och dessutom så kan det vara bra att vi inte har samma saker - så att vi kan låna av varandra :)  Jag köpte en annan istället, liknande men utan läderärmar.
 
Universitetet: Jag är så jäkla taggad inför våren! Var ju lite skeptiskt till bytet av professorn i academic writing/presentation, eftersom jag hade henne i andra kurser för flera år sedan och hon var lite ja, strikt om man säger så. MEN OJ! Vad bra hon är! Inte bara att hon har perfekt brittisk dialekt (sådär perfekt posh) och att hon verkligen kan prata inför folk så att man blir som hypnotiserad när man lyssnar på henne och bara vill att hon fortsätter att prata - hon är också trevlig och riktigt rolig, och just idag kändes en och en halv timme som tre minuter! Håller tummarna på att resten av våren blir precis lika bra om inte bättre än den här första veckan av vårterminen ;)
 
Personligt: Nu ska jag iväg tillbaka till universitetet för att göra veckans hemupgift (japp, de är igång igen), och sedan är den en eftermiddag/kväll med min syster som gäller - lite ärenden, shopping och mat på någon restaurang. Vi får se var vi hamnar.
Ha nu en riktigt bra fredag :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0