CLASSIC

posted on FEBRUARY 14TH, 2013
 
 
Classic behaviour!
 
Bör kanske klargöra lite här. Har känn på att ganska många skakar på huvudet när det tittar på bilden - eller kanske får sig ett gott skratt, vad vet jag. Nu måste ni förstå att först och främst så var detta förra sommaren, då jag precis kommit till Sverige efter två veckor vid kusten i Slovenien - med solblekt hår och fräknar på näsan. Sedan var det lite väl blåsigt och regnigt den dagen kortet togs så därav den taskiga frisyren, haha.
Min syster, vår pappa och jag var och hämtade vår bror som var påväg till Sverige från Slovenien - och som alltid hade han lite försening. Uttråkade som vi var åkte vi runt lite och gick i affärer. Medan pappa var och kollade på lite grejer på ett "gubbdagis" (Claes Ohlson eller något) passade min syster och jag på att köpa lite godis och av ren tråkhet och väntan på pappa satte vi oss i bilen och fjantade oss.
 
Det är sällan jag delar med mig av bilder som den här (ja, det finns en hel del av den varan) - men den här är bara för bra! Min syster hade den i ett av sina album, och visade mig den igår, ett kort som jag totalt glömt bort. Den finns på instagram, facebook - och nu här. Och säkert på ställen jag inte ens vet existerar!
Och det är godiständer så att det inte blir några missförstånd - jag har alltså inte sådana tänder och tandkött på riktigt!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0