MINERAL WATER

posted on FEBRUARY 2ND, 2013
 
 
Vi kör på lite mer produkter. De här ansiktsmasken med mineral vatten gör hyn superfräsch och ren. Och den lilla tuben med ansiktskräm till höger, även den består av mineral vatten, känns lätt och håller mitt ansikte återfuktat under hela dagen.
De här produkterna använder jag under helgen/semester/de dagar då jag inte går ut utan bara kan vara hemma utan smink. När jag använder smink rengör jag, sedan förra veckan, ansiktet med produkter från samma märke (Afrodita) morgon och kväll (ska ladda upp dem lite senare). Av alla märken jag använder så måste de här lukta allra godast.
Givetvis är det inte bra att använda så mycket produkter med kemikalier - och jag önskar verkligen att jag kunde vakna på morgonen och se ut som om jag kommit direkt från en skönhetssalong och både vara och känna mig superfräsch -  bara sådär utan jobb och produkter, bara stiga upp på morgonen, slänga på mig kläder och vara färdig för allt vad dagen har att bjuda på. 
Men tyvärr är det inte så... 
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0