POUR QUE TU M'AIMES ENCORE

posted on FEBRUARY 19TH, 2013
 
 
 
Jag vet att jag har tjatat så det räcker de senaste dagarna om de här herrarna  - men ni kan inte förstå hur mycket jag  Ä L S K A R  deras röster! När jag lyssnar på dem blir jag lugn, motiverad, deras röster får mig att fokusera och göra mitt bästa. Och just den här låten, wow säger jag bara! Speciellt från 2:26 - 2:37 = pure magic av Sebastien, min favoritröst. His vibrato is to die for!
Min mormor sitter bänkad framför TV-n varje gång de har någon konsert - och en dag, har jag lovat, ska jag ta med henne och titta på dem live :) Har redan tittat lite efter hur de turnerar i år... :)
Jag har inte stött på en enda människa som har sagt något dåligt om il divo - jag vet värsta muskel- och mcknuttarna, och fjortiskillar som tycker att der är bra, nej inte bra - lysande!
Simon Cowell. Han kan!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0