RESEARCH PAPER

posted on FEBRUARY 19TH, 2013
 
 
26 pages of plain "bullshit"...
 
Efter att ha spenderat så mycket energi och tid på detta research paper så kändes det inte mer än rätt att tillägna det ett helt inlägg. Nu känns det ungefär som att mitt liv är uppdelat i två, Före Research Paper och Efter Research Paper. "Jag var i New York år 2008 B.R.P" (eller kanske blir det då 5 B.R.P) och "Sommaren 2013 A.D.R.P. ska jag förmodligen jobba". Jag vet knappt vad jag ska hitta på nu... känner mig lite "tom" faktiskt. Bra är väl då att min syster kompisar kommer hit ikväll så att vi kan ha en mysig tjejkväll :)
 
Och så har det varit en så jäkligt bra dag idag. Ska sitta barnvakt på fredag och lördag (leka med lego igen ;), i mars ska jag förmodligen vikariera på svenskan på universitetet - och då planera egna lektioner och övningar, jag har ju gjort det innan, för två år sedan ungefär och det ska bli så kul att göra det igen. Roligt är det väl också för att vissa som har svenska har jag kurser tillsammans med - som academic writing (research paper) :)
.
Men ja, research paper. Det är slut. Inlämnat. Finito. Eller som jag skrev till min syster: "the popearch poper is with the pope. Amen!" Ett litet internetskämt det där med "pope". Nu får vi se vad professorn har att säga om saken. Fingers crossed everyone! :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0