RIGHT KIND OF WRONG

posted on FEBRUARY 15TH, 2013
 
 
Äntligen fredag. Har suttit en stund på biblioteket och försökt skrapa ihop de sista pusselbitarna till mitt research paper - och nu tror jag bestämt att jag kan säga att jag är färdig - efter en hel del böcker om politik, varav en faktiskt fick mig att bli lite intresserade, hehe. Tre hela dagar innan deadline :) Dock så ska vi inte ropa hej innan vi är över ån. Kommer att ha en del att ändra - för efter att ha läst igenom allt igår kväll känner jag att mer än hälften är "rubbish". Så jag kommer att behöva de här tre dagarna till att ändra, skriva om vissa saker etc. Ser så fram emot tisdag då äntligen jag får lämna in det!
 
Så fredagen blir inte roliga än såhär, tyvärr... kanske ska göra en paus och titta på någon film :)
Ha en trevlig kväll :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0