SWEDISH MEATBALLS

posted on FEBRUARY 9TH, 2013
 
 
 
Åkta hemmagjorda svenska köttbullar - eller äkta och äkta, jag fick idén att blanda i lite morötter och zucchini också :) Goda blev de! Det här är svårt att tro - men det var första gången jag gjorde köttbullar helt själv. Hemma var det alltid mina föräldrar som stod för den här konsten - och eftersom jag aldrig har varit så jätteförtjust i kött så har jag heller aldrig velat göra något som involverade detta!
Men i tidigare i veckan blev jag så jättesugen på svenska köttbullar (man kan ju inte åka till Ikea varenda gång) och jag bestämmde mig därför för att prova att göra egna. Och resultatet blev inte helt fel om jag får säga det själv :)
Så vad säger du, mamma? Ser de goda ut? :)
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0