DELIGHT

posted on MARCH 6TH, 2013
 
 
 
En av de bästa kombinationerna av smaker. Bröd med soltorkade tomater, guada-ost och kokoskräm.
Tog de tre första sakerna som såg goda ut i affären någon gång före jul när jag var på väg hem, absolut vrålhungrig! Kanske lika bra att handla på tom mage eftersom man inte verkar bry sig så mycket om vad som trillar ner i korgen - man haffar det som känns rätt just i det ögonblicket. Och därför kan de här experimenten endast bli hiss eller diss.
Det här är en solklar hiss. Smakerna är gudomliga tillsammans.
Ungefär som kombinationen: pepparkaka, mögelost och hjortronsylt. Eller: pizzadeg, aprikosmarmelad, ruccola, mozzarella och valnötsost.
 
En annan liten rolig nyhet: Upptäckte nyss när jag loggade in på min universitets-sida att jag för veckans hemuppgift fick en 10 igen! Andra tian på raken. Nu kan det bara gå utför... Fast samtidigt ger det motivation till att kämpa vidare, eller att ha på lager när allting känns tungt och jobbigt!
 
Hoppas ni alla har en trevlig onsdag :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0