EASTER BREAKFAST

posted on MATCH 31ST, 2013
 
 
Det fortsätter att regna här något så otroligt! Typiskt april-väder, men vintern är tillbaka på tisdag! Ska försöka att inte deppa ihop alldeles för mycket på grund av detta.
Påskdagen startades i alla fall med en lätt påskfrukost i form av ägghalvor med majonäs-räk-och-dill-röra, kalkonskinka, toast, färsk apelsinjuice och cappuccino med smak av vanilj. Hörrni, jag älskar verkligen påsken :)
 
Och på tal om saker och ting. Känner att det börjar bli dags för en liten trip ner till kusten igen. Senast jag var och hälsade på mormor (konstigt att inte säga morfar längre) var i januari. Har haft fullt upp det senaste så ett besök och att andas in lite frisk havsluft har varit out of the question. Men jag känner nu att jag skulle behöva komma bort från storstan´ lite, bort från allt folk (dvs folk man inte känner ;), allt oljud, regn, snö och kyla, stressen, to-do-listor, alla byggnader, allt det gråa och tråkiga... Jag behöver ett break. Jag behöver sitta vid havet, rensa tankarna, stirra ut mot vågorna och horisonten, höra måsarna skrika, känna havsluften omkring mig - ja, allt det där underbara som hör havet till :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0