SILK AND SHINE

posted on MARCH 10TH, 2013
 
 
Såhär innan läggdags och de sista timmarna av den här underbara helgen så kommer ett litet tips. Silk & Shine Conditioner från Garnier. Luktar så gott! Fast then again, jag har en hel korg med hårprodukter från L´occitane, Pantene, Garnier och apotekets Apoliva - och alla luktar gott och gillas av mitt hår. Det är så svårt att hitta ett perfekt schampoo, balsam, hårmask etc. och jag tror att jag fortfarande inte har hittat de perfekta hårprodukterna. Så fort jag hittat något som får mitt hår att "må bra" så intalar jag mig själv att det säkert finns ett som är ännu bättre. Åh, denna ständiga jakt...
Men vad som spelar störst roll i hur håret mår och ser ut är nog vad vi stoppar i oss. Avokado, kokosolja (några droppar i grönt te), fisk, nötter med mera. Allt det där goda i livet ;)
 
photo by me
taken with Nikon D3000

.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0