SUSHI

posted on MARCH 10TH, 2013
 
 
 
Hemmagjord sushi med avokado, ingen wasabi! Sedan den där "nära-döden-upplevelsen" så undviker jag allt vad wasabi heter. De säljer wasabi-chips här i Ljubljana - jag antar att om man vill bli kvitt sitt sällskap så kan de här djävuls-chipsen vara till nytta.
 
Jag har haft en himla bra helg. Inte gjort mycket. Inte gjort någotings alls för att vara helt ärlig. Efter veckan som jag har haft så kände jag att jag behövde varva ner lite - och ladda batterierna inför veckan som kommer! Så jag har suttit hemma och tittat på "Games of Thrones". För ett tag sedan hoppade jag in i serien (kommer inte ihåg vem det var som tittade...), mitt i allt och jag förstod verkligen ingenting. Men eftersom jag älskar historiska serier (då går även fantasy bra) så bestämde jag mig för att börja från början. Och oj, vad fast jag är nu!
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0