SOONER OR LATER

posted on MAY 27TH, 2013
 
Check this out! Look who´s back on track :) Senast jag uppdaterade något här var innan jag åkte ner till kusten i en vecka, innan tentan jag hade i lördags (3 ämnen i ett, svettigt och stressigt värre!), innan alla turer fram och tillbaka mellan Ljubljana och Celje och innan inlämningen av slutprojektet i presentation techniques som inträffade för exakt fem minuter sedan ;) Nu har jag bara den stora muntliga presentationen på torsdag kvar så det lär bli en hel del skriverier om detta nu  - om hur "inte nervös" jag är (fast jag är det) och om hur nervös jag är (fast jag inte är det)... om ni hänger med i svängarna ;)
 
Annars då? Min förkärlek till pastasallader är tillbaka, har hittat kanske den bästa låten hittills, sett Danmark vinna Eurovision (min favorit tillsammans med Norge och Ukraina), pratat i telefon med en person i 5,5 timmar utan paus - vilket fick min mormor att hävda att jag inte riktigt är klok. Därför; hela resterande vecka nere vid kusten var hon alltid fem meter ifrån mig, när jag satt på bakongen och åt frukost med en utsikt över Adriatiska havet satt hon i närheten och iakttog mig, även om hon låtsades läsa - och varje gång min telefon pep till granskade hon mig alldeles för länge för att det ska anses som ett normalt beteende ;) 
 
Vidare så har jag ställt upp på bokmässan här i Ljubljana, och hade då hand om nybörjar-kursen i svenska. Riktigt roligt! :)
Suget på att blogga har väl inte direkt varit där det skulle - men idag fick jag massor med inspiration igen, så here we go again then :)
 
 
Lite gott och blandat i form av grönsallad, rädisor, äpple, majskorn, mozzarella, färska champinjoner samt parma skinka :) Perfekt, lätt och fräscht!

 

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE ANDERSSON

MUUUUMMSS, Ge mig!

Hej sötnos! Jag ville bara påminna om att det finns en ny omgång "Veckans favvo" uppe - Var gärna med igen :D
Annars - ha en kanondag [för det är ju kanonväder!!]
PUUSSS

2013-05-28 @ 10:25:45
URL: http://josefineandersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0