everywhere I go it´s you I see


Måndag, och starten på ännu en vecka, består verkligen veckan bara av en måndag och en fredag?? Har väl inte så mycket att säga egentligen mer än att jag känner mig superseg såhär efter helgen - och ganska less på det vita täcket som ligger på marken utanför.
Men eftersom jag är oerhört optimistisk och glad av mig, så ska dessa saker inte förstöra min dag :)
Det finns säkert något positivt med att känna sig trög, stel och utmattad och att inte kunna göra ett skvatt åt vädret :)
Ska ta och försöka varva ner nu efter power-walken med en varm dusch, mat och första avsnittet av den nya serien Magic City. Ha en fortsatt trevlig måndag ;)



/ Fullkornsbröd med kalkonskinka och smulad fetaost, supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0