it´s been a long time


Det här, mina kära läsare, är mitt absoluta favoritband och har varit det i några år nu, sommaren 2011 var dessa lads from Helmsley så gott som de enda jag lyssnade på.
Och ni ska bara veta hur jag har gått och väntat på att de skulle ge ut en ny singel. Bara några veckor är alldeles för lång tid, jag vill ha nya låtar från den här gruppen varje dag!! Kan aldrig få nog av deras musik och George Craigs röst :)

Min kompis Polona sa åt mig att kolla Burberrys facebook-sida för typ tio minuter sedan - hon är bannemig expert på att veta precis vad jag kommer att älska, och jag fick nästan hjärtstopp när jag såg att bandets nya låt och video var ute på Burberrys sida! :) Känslan av lycka är obeskrivlig just nu!
Polona, you made my freakin´day! :)

Älskar, älskar, fullkomligt avgudar den här låten! :) Den här ska jag missbruka hela påskhelgen!
Och jag tror nog att det här mycket väl kan vara den snyggaste och bästa musikvideon jag har sett!
Det här är klass och stil på hög nivå, vilket faktiskt inte kommer som någon större överraskning om man slår ihop bandet One Night Only och Burberry <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0