my heart beats in silence


Efter dagens alla måsten tar jag nu kväll! Har kollat igenom lite musiklistor på datorn och hittade en vid namn Lofty Vibes & Hefty Tunes där innehållet stavas Carl Norén, Victorious (Victor Norén), Ulrik Munther, Sugarplum Fairy, Diana Vickers, Pixie Lott, Adele och Mando Diao.
Den här ska jag ta mig igenom ikväll ;) Och här under är två av låtarna som troligtvis ligger som #1 och #2 på "min lista" - vilken som toppar och vilken låt som ligger två varierar från dag till dag ;)

Första videon tycker jag verkligen om, det enda som stör mig lite är hans luva. Jäklar vad den ska av och på hela tiden, är detta vad som menas med svensk växlande vind eller? ;)
Andra videon kanske jag gillar ännu mer, för det här hörrni, är min favoritmusik = en stark röst tillsammans med en gitarr, inget mer behövs!

Inte helt fel med lite öron- och ögongodis såhär en tisdagskväll, eller vad säger ni? ;) Och det här är nog lakritsen i min godispåse, om ni fattar vad jag menar? Favoritgodiset helt klart! ;)
Den akustiska versionen av Going Out Tonight är bättre än orginalet, men jag hittade ingen bra video. Och ja, de här två har mycket mer gemensamt än att bara vara svenskar, blonda, ha bra röster, spela gitarr och munspel...deras låttexter (kanske inte direkt alla ;) är djupa och har en otrolig känsla; låtar som går rakt in i hjärta och själ!
Kan man bli något annat än MUNT(H)ER av dessa låtar?? ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0