right now it feels quite far away


Har kommit underfund med att detta är "stället att befinna sig på" :)
Det är här, med den här utsikten (om man tittar åt vänster vill säga ;) som jag mår som allra bäst. Sittandes på bryggan med skön musik i öronen, en hund som lägger huvudet i ens knä och alla tankar som svävar runt i hjärnan försvinner för ett litet tag - och gör plats åt funderingar och tankar kring "saker och ting" som jag älskar mest av allt!

Det är här drömmar, mål och härliga minnen tar över! Det är här allt känns möjligt, som om jag kan klara av vad som helst - och det är precis här som jag känner att jag trots allt kan lyckas uppnå alla mina mål och drömmar. Här känns ingenting omöjligt, stressigt eller tungt...

Det är en härlig känsla - och jag försöker ta vara på varenda liten sekund av den! En halvtimme om dagen räcker gott - innan det är dags att slungas direkt tillbaka in i verkligheten ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0