in my own little heaven, it´s you and me - everywhere I go, it´s you I see


Hallå där :) Skriver bara lite kort nu, eftersom jag snart ska hoppa på tåget ner till den Adriatiska kusten.
Kommer att befinna mig i vårt hus vid havet i 2-3 veckor, jag i vår del av huset och mina morföräldrar i sin del :) Ska bli så kul att träffa dem igen efter 4 månader, och alla kompisar som är på plats där nere! :)

Behöver verkligen lite semester nu efter våren i Sverige med endast några enstaka grader på plussidan och det ständigt återkommande regnet.
Så jag ska verkligen försöka att ta vara på solen och värmen så mycket som jag bara kan under tiden jag är här!
Men tyvärr är det inte bara att dagligen andas in frisk havsluft, ta power-walks utmed och på stranden, träna, äta så mycket grönsaker, frukt och fisk så att man spricker, sola (D-vitamin!!) och sova i åtta timmar varje natt med de franska fönstren öppna som gäller för min del - utan en skrämmande stor del av tiden kommer jag att sitta med näsan i studieböckerna

Har cirka en och en halv månad kvar till skräck-tentan, och jag tänkte plugga järnet det tre första veckorna så att allt verkligen sitter på alla ställen det ska sitta. 
Och var bättre att plugga sig till zombie-tillstånd än nere vid havet, med runt 20 plusgrader, solsken och hav??

Kommer att ta lite "internet-ledigt" (det behöver jag verkligen) under de här veckorna, och om ni (som känner mig personligen) vill något så är det bara att slå en signal - så kanske jag svarar ;) 
Och till er alla andra; vi hörs på bloggen när jag är tillbaka, förhoppningsvis några nyanser brunare, rejält piggare, gladare och nyttigare - och framförallt enormt mycket smartare och fullkomligt redo att äga tentan! ;)

Ha. Det. Gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0