we start talking


God morgon på er :) Eller morgon och morgon, har väl redan avklarat det betydelsefulla för dagen och klockan är inte ens 11.00 :) Frukost, power-walk, dusch, svarat på en massa mail och kommit överens med chefen ang. sommarjobbet.
Ska ner till samhället nu för att införskaffa lite påsk-proviant tillsammans med mamma. Man har inte ens hämtat sig från julstressen ordentligt innan det är dags att hitta den perfekta skinkan, godiset och allt som hör ännu en högtid till!

Fick ett sms från en kompis från gymnasiet (oj oj, vad vi var med om mycket tillsammans, den ena pinsamma saken efter den andra på både våra studieresor och resor på fritiden :) - henne har jag inte sett på väldigt länge. Försöker planera en dag som vi kan ses och ta en fika. Grejen är den att hon är mitt i Göteborg, jag lite utanför - och det är ju så svårt att hinna ses :) Fattar inte detta alltså??
Tycker vi satsar på en dag med shopping i Nordstan igen :) Lovar att ta andra skor den här gången!

Den här låten tycker jag är riktigt grym! Hade den i öronen under hela power-walken, tror min hund blev lite sur på mig när jag totalt ignorerade hans försök till att sjunga (åh, detta konstanta ylande) :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0