EVERY STEP THAT I TAKE IS LIKE MILES CLOSER TO WHERE I WANT TO BE

posted on AUGUST 14TH, 2012
 
de senaste dagarna har jag...
 
 
 
Precis som det har varit hela den här sommaren, så fortsätter jag i samma stil - med väldigt dålig uppdatering! Just nu har jag bara känt att bloggen inte har varit något som jag längtat efter att få ödsla lite tid och energi på - det har för det mesta varit ett måste, något som inte varit kul det senaste... och jag vill ju verkligen inte att det är så! Att skriva, fotografera/redigera och samla alla guldkorn i vardagen på ett och samma ställe att ha att blicka tillbaka på när jag blir grå och rynkig är en av de roligaste sakerna jag vet. Sedan är jag mycket väl medveten om att jag inte orkar hålla igång en "aktiv" blogg på grund av att jag jobbar så mycket, och sedan har en massa andra måsten i hemmet och trädgården att se till - nu när jag åter tagit på mig ansvaret att vara mina föräldrars hus-, trädgårds- och hundvakt ;)
Så ja, jag kan väl erkänna att medan jag blivit hurtig och kämpar på med vissa grejer, så har jag istället blivit lat när det gäller de andra sakerna som också är viktiga i livet.
Men jag har lovat mig själv att ge mig en ordentlig spark där bak, och försöka få tillbaka glädjen till denna "lilla hobby" ;)
 
photos by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0