GIVE ME MORE

posted on AUGUST 5TH, 2012
 
Min syster och jag. Och ja, alltid när vi ska webcam-a så börjar det gå överstyr redan efter den första bilden. De här bilderna tillsammans med lite andra "godingar" ska vi skicka iväg till våra föräldrar och morföräldrar nere vid Medelhavet - så att de får se exakt vad de missar! ;) Fast egentligen är det väl vi tre syskon här hemma som missar allt det roliga man ska och måste hinna göra under sommaren...dock så klagar jag inte, vi har det ganska bra här uppe i Sverige vi också - även om det är utan varma temperaturer, dopp i Medelhavet, grillfester, häng i segelklubben, tennismatcher, strålande solsken, alla släktingar och vänner där nere... Japp, vi har det bra med kalla vindar, en massa jobb och dagligt hushållsarbete ;)
Min brors 25-årsdag, mammas påhitt med en rosa prinsesstårta och passande prinsesskrona ;)
Min systers 21-årsdag, det var jag som stod för bakverken på den här speciella dagen. 21 cupcakes och en stor cheescake med olika sorters frukter :)
 
Och idag, den 5 augusti tog vi, min syster och jag bilen och hunden och begav oss till Hofsnäs för en liten promenad :) Väl hemma gjorde vår bror oss sällskap och vi stekte laxburgare med klyftpotatis och sallad, och tittade på 21 Jump Street, och därefter diverse finaler i OS :) Bra avslut på veckan med andra ord - imorgon drar en ny jobbvecka igång, och en massa har redan planerats in på de dagar man är ledig.
 
Här har ni alltså lite bilder från sommaren, efter flera veckor av internet-krångel och långa/krävande jobbpass så är det här det jag har hunnit att skrapat ihop i fotoväg.
I fortsättningen kommer jag att skärpa till mig, och göra allt för att sidan här ska bli lite mer inspirerande, intressant och spännande. Men för att detta ska kunna ske, och för att jag ska bli helt nöjd så gäller det att fylla inlägg med res-material och ännu bättre fotografier ! Efter sommaren och jobbet så ska jag ta tag i det hela, promise! ;)
 
photos by me, and Alexandra S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0