LIVE WITH PASSION

posted on AUGUST 7TH, 2012
 
 
 
En ledig dag från jobbet som spenderades precis som den skulle - med att göra absolut ingenting! Kunde dock haft dåligt samvete pga detta, men en och annan slappar-dag kan man lungt unna sig! Det konstiga är bara att jag blir extremt trött när jag inte har några måsten eller saker att bocka av på to-do-listan, ju mer jag försöker vila desto tröttare blir jag efteråt. Därför känner jag just nu att imorgon när jag kommer hem från jobbet kommer jag att ha ork och viljan att ta tag i alla de sakerna som jag egentligen borde ha gjort idag.
 
Det här är några fotografier som jag hade liggande i en mapp på datorn, och som är sådär lite lagom halvbra ;) Klockan, ringarna och armbandet har jag lånat av min syster. Har ungefär samma klocka själv, hemma i Ljubljana - och den saknar jag verkligen, vet inte varför jag lämnade kvar den... Ett liknande armband tänkte jag klicka hem någon dag nu i veckan :) Och för tillfället, eller en bra tid vid det här laget har jag varit och fortfarande är helt såld på mysiga, fina pullovers i alla olika sorters färger och mönster (både i stick- och färgväg). Ska börja leta runt lite bland alla butiker på nätet och beställa hem en hel del sådana - så att jag är redo för resterande sommar och kommande höst :) Ready as I can be!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0