HEADING FOR A SWEET ESCAPE

posted on DECEMBER 27, 2012
 
 
Vår sjö, eller vår och vår. Vår del av samhällets sjö ;) Hit och runt sjön brukar jag och min hund ta promenader när jag är hemma i Sverige. Under många år åkte vi skridskor här också - saknar detta jättemycket, men dessvärre har isen under de senaste åren inte riktigt blivit tillräckligt tjock för att vi skulle kunna spendera förmiddagar/eftermiddagar med att spela hockey, "glida runt", grilla korv eller fika.
När vi hade vår andra hund, en underbar boxer vid namn Max så sprang han efter pucken hela tiden - tänk er en korsning mellan bambis ben, en frustande häst och jag vet inte vad mer.... en galen professor kanske??
Härliga tider!
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0