MY PRECIOUS

posted on DECEMBER 17, 2012
 
 
En vecka kvar tills jag får krama om den här lilla figuren <3
 
Kom hem för en stund sedan. Började dagen med lite förläsningar och övningar på universitetet - och sedan gick jag in till centrum och handlade julklappar. Okej, för att vara helt ärlig hittade jag bara julklappar till en person än så länge. Japp, det är du Ida ;) Nu måste jag bara komma på vad alla andra vill ha också... inte det lättaste med en vecka kvar! I vanliga fall brukar jag vara den som har en färdig lista redan i början av november på allt som ska införskaffas till jul - men i år har det varit många andra saker som jag varit tvungen att koncentrera mig på, så därför får det i år bli lite mer julstress än vanligt ;)
 
Ikväll ska jag på bio. Kan ni gissa vad som ska kollas? Just det! Hobbit. Är super-excited, inte för att jag är någon stor "Sagan om ringen"-fantast - men jag ser verkligen fram emot filmen :) Ska sitta med min popcorn-hink och väsa "my precious" så fort någon bara kollar på något av mina popcorn ;)
Hoppas ni också får en trevlig kväll ikväll :)
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0