week 27, another monday


Dagen har jag spenderat på jobbet och är precis hemkommen.  Idag ska jag inte försöka ta vara på kvällstimmarna, utan jag ska passa på att lata mig ;)  – jag är nämligen ledig imorgon igen, och resterande vecka har jag bara kvällspass, vilket betyder sovmorgon fram till nästa måndag ;) I sommar har jag ett otroligt bra schema, jobbar väldigt mycket, men jobbpassen är ändå uppdelade på ett väldigt bra sätt – så man har tid att återhämta både kroppen och huvudet mellan passen!

Och som avslut får ni några bilder som jag knäppte för två veckor sedan. Märkte igår precis innan fotbollen att jag har en hel del fotografier på både datorn och kameran som jag inte har haft tid att redigera eller ens titta igenom. Så igår fanns det tid för exakt tre stycken– därefter satt jag som sagt fastklistrad i soffan mellan far, hund och bror (resten av familjeskaran jobbade), med en popcornskål i knäet, humöret i topp och beredd på att heja allt vad det gick på Spanien ;)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0