in the kitchen


Efter en stunds badminton var det dags att röra ihop någoting gott till kvällsmat. Kan inte få nog av räkor, lax, färskpotatis, grönsaker och frukt alltså!
Något annat jag inte kan få nog av är Ljubljana och New York. Hälften av dagen idag har jag gått och drömt om att vara tillbaka i NYC och "planerade" allt jag skulle vilja göra där... ta en sallad på PAX, glass på Coldstone, frappuccino på Starbucks, gå längs med Fitfth Avenue med Onerepublic i hörlurarna, titta in en snabbis på the Metropolitan, leta böcker på Barnes and Noble... Så jag fick helt enkelt "gräva" runt lite här hemma hos föräldrarna och hittade lite material i form av videokamera med en massa New York-minnen :) 
Och den andra halvan av dagen, längtade jag som sagt tillbaka till Ljubljana. Har aldrig känt så starkt för staden som jag gör nu! Vad kan det bero på tro? ;)
 
"Enjoy yourself wherever you are, and try to be in the moment as much as possible". Och detta tänker jag verkligen fortsätta med, och göra varenda en av sommarens dagar här i Sverige minnesvärd! :) Har så mycket roligt att se fram emot - och så mycket jobb! ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0