the cave


Dålig uppdatering, jag vet! Har hänt så mycket den senaste tiden, min systers killkompis från Sverige var på besök, så det var full fart hela tiden. Sov väl några få timmar varje natt - men det var det värt! Har både varit nere vid kusten och "gjort" storstan på dessa fem dagar.

Men det mest intressanta var kanske ändå den kända "Postojnska Jama" i Postojna. I och för sig har jag redan varit där förut, men det är alltid lika "uppfriskande" (nu pratar jag om luften inne i grottan som verkligen har en ansiktsmask-liknande effekt) att ströva omkring där inne :)
Finns hur mycket intressant fakta och historia som helst om Postojnska jama - och är ni verkligen intresserade finns allt att hitta på internet, så slipper jag skriva ett examensarbete här på sidan om grottan i fråga!
Sök bara på Postojnska jama (cave) - Slovenia.
Här får ni lite bilder som jag lyckades knäppa i grottan, var där inne tillsammans med min syster Alex, hennes kompis Jonatan och vår kusin Gregor - the golden four, typ! ;)






Vi tog några bilder på oss också, men...eftersom vi ser ut att komma direkt från "Sagan om Ringen" gör jag nog klokt i att inte publicera de bilderna, haha :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Väldigt häftigt, ser ut som att bilderna är hämtade ur en film!

2012-06-24 @ 23:53:09
URL: http://hannaedman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0