it´s been a long time since I was myself


Hallå där ;)
23,7 grader som mest idag! De märks att man är från Sverige - det enda jag vill prata om är vädret ;) Mamma och jag var nere i byn idag och köpte "fesk" direkt från Göteborg (har för mig att de är ganska bra på att hantera fiskar därborta, haha ;). Så stod mamma och jag framför fiskbilden och fiskgubben i sin fiskbil när fiskgubben helt plötsligt säger "osh, vad det är varmt idag... då måste man klä AV sig" och blinkade därefter lite sött. Och mamma ville inte vara sämre hon och kontrade med "men i helgen blir det kallt... då måste man klä PÅ sig" och hötte med fingret åt honom. Själv tänkte jag bara "Jahapp, här står mamma och flörtar med fiskgubben... what´s that all about??" Nädåå pappa, klart att hon INTE gjorde!! :D Han hette säkert Glenn också! "Alla som bor i Göteborg heter Glenn..."
Fisken var rejält god i alla fall ;)

Ser verkligen fram emot påsken nu! Vi har redan fyllt olika godisskålar här hemma med chokladägg - som dock inte får ätas än... vad är då meningen med att ställa fram dem liksom?? Ska nalla några ikväll i alla fall ;)

Nähäpp, nu ska jag ut och röra på mig och andas in lite frisk sjöluft ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0