such a hot and cold mess


Härligt var det minst sagt att vakna på morgonen idag och frysa som om det vore mitt i hösten! Sommaren känns med ens otroligt långt borta igen - trädet utanför vardagsrummet är fullt av gula löv märkte jag tidigare idag, det blåser kallt, regnar och till och med eftermiddagsljuset är skumt likt ljuset vi har under hösten i Ljubljana.
Håller tummarna på att vädret skärper sig till imorgon - och att jag i och med detta får fortsätta att klaga på att det är för varmt ute ;)
Ledsen att jag inte skriver om roligare saker, men det är ganska mycket på gång nu fram till sommaren, inne på slutspurten så att säga - och kameran "ligger i koma", ska försöka se till att få med mig den lite då och då under veckan och knäppa någon bild eller två!

Såg förresten The Cabin in the Woods igår... lite annorlunda måste jag säga. Man har ju hört så mycket om den filmen den senaste tiden - typisk och klassisk tonårsskräckis, men ändå inte - helt klart sevärd!
Hoppas ni alla har haft en bra helg! :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Har också hört talas om den filmen lite grann och ska nog se den, tack för tipset! :)

2012-05-13 @ 23:40:04
URL: http://hannaedman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0