if people are trying to bring you down, it only means that you are above them


Ush, vilken tråkig dag det är idag. Grått och trist väder blandat med jag-fattar-verkligen-nada-plugg. Brukar göra en längre paus varje dag och hitta på något roligt - men idag var det ingen som hade tid för mig, alla var upptagna på sina håll,
Så underhållningen för min del fick bli sväng till porslinsaffären och införskaffa lite nytt. Det var dagens kraftansträning det!
Men dagens höjdpunkt blev ändå dagens lunch som jag rörde ihop lite snabbt!
Lökringar, tomatsoppa med örter och tortillas. En fylld med tomat, gurka, mozzarella, creme fraiche och färsk basilika, och den andra med tomat, oliver, tonfisk och olivolja.

Och nu säger jag snart god natt - nädå inte riktigt än. Min systers kompis var här igår kväll, innan de två gick vidare ut - och de bjöd på lite vitt vin som gav min sömn precis den rätta kicken. Sov som en stock hela natten :) Så jag hoppas på samma effekt inatt - fast utan vin - för huvudet just nu känns precis så tungt som det ska inför en god natts sömn;)
Ha det gött!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0