I WILL LOVE YOU FOR A THOUSAND YEARS

POSTED NOVEMBER 26, 2012
 
 
Lite nytt i garderoben - behövde verkligen ett par nya mörka jeans, och de här är så otroligt bekväma också ;) Och så kanske ni har märkt my obsession with cosy white pullovers - eller pullovers överhuvudtaget för att vara mer exakt ;)
 
För ett litet tag sedan skickade jag in veckans hemuppgift - och håller nu alla tummar och tår på att min professor inte hittar alltför många fel ;) Varje vecka efter att jag skickat in hemuppgiften är det som om någoting brister i hjärnan. Brukar alltid göra något roligt efteråt. Efter första inlämningen i början av hösten gick min syster och jag in till centrum och fikade på Chai (tehuset dit alla konstnärer och skådespelare går ;) - köpte därefter Chichen Nuggets x20 på Donken, promenerade hem och kollade på American Horror Story :) Sedan dess har det varit ett och annat löjligt/roligt efter-inlämnings-firande.
I dagsläget har jag bara lust att sätta mig på jurist, arkitekt eller ekonomi universitetet - don´t ask! Ett dumt vad bara :)
A BUSY MIND IS A HAPPY MIND, RIGHT? ;)
 
Lägenheten har jag för mig själv den här veckan eftersom humle och dumle (bror och syster) farit ner till kusten för att hälsla på vår mormor och morfar (humle och dumle 2.0)  - hade också velat följa med men alla veckans obligatoriska saker tillåter inte detta. Eller, who am I kiddin´?? Ska bli sååå skönt att ha the place to myself for a couple of days ;)
Sitter just nu med filmen "Ted" (honestly, what´s up with that teddybear??), en mango-, passionsfrukt- och aprikos-smoothie, lite tända ljus samt min kalender.
Idag hade vi hela 16 grader - alla gick runt utan jackor. Svårt att tro det redan är december om bara några dagar.
 
Trevlig måndagskväll :)
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0