PIAZZA

posted on OCTOBER 31ST, 2012
 
 
Har precis kommit hem från en pizza-middag med min syster :) Nu ska jag packa ner det sista och sedan sätta mig på tåget eller bussen - får se vilken som startar först - ner till kusten.
Har tryckt ner en massa studieböcker och block i väskan, och ska satsa på att göra alla hemuppgifter, uppsatser och läxor medan jag är vid havet. Så är det gjort! Och gå igenom "saker" vi ska ha föreläsningar om fram till jul - så att jag är ordentligt förberedd. Givetvis ska jag läsa "Lord of the Flies" också - väldigt viktigt ;)
 
Troligtvis kommer jag att ta en liten internet-paus medan jag är vid kusten. Och lovar att uppdatera med en massa härliga bilder när jag väl är tillbaka i Ljubljana någon gång på söndag.
Tills dess, ha en jättebra och mysig vecka :)
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0