YOU SHOULD HAVE KNOWN THAT NOTHING LASTS FOREVER

 POSTED NOVEMBER 23, 2012
 
 
Rosa, rött, grönt, lila - som en i vanliga fall beige-blå-vit-aprikos-älskande-människa så måste jag erkänna att dessa färger verkligen har tagit över min garderob och hyllor under årets höst ;)
 
Ska strax springa iväg in till centrum (springa kanske är lite väl ambitiöst, speciellt att galoppera runt i centrum bland alla fancy damer och herrar - men jag ska allt ta mig en promenad, skippar bussarna idag) - sätta mig i någon fåtölj i bokhandeln och kika på alla nya böcker, ta mig en kvällspromenad och rensa huvudet från alla veckans tankar - känner mig allmänt "tyngd" av allt. Det är stressen, vädret, de negativa tankarna tar allt mer plats... bara någon vecka till, sedan är det full fart mot julen och förhoppningsvis lite gladare tankar som snurrar runt i huvudet ;)
 
När jag kommer hem ska göra någonting som kräver noll hjärnaktivitet. Kolla på någon bra film - men om mönstret fortsätter så lär jag somna efter exakt en timme. Min syster och jag har fått in vanan att somna efter halva filmen - "jag tror att vi sätter på filmer med mål att somna" sa min syster en kväll. Das stimmt!
Tydligen pallar vi inte mer än ett avsnitt av någon serie - mer än 50 min har blivit en utmaning!
Ha en fortsatt trevlig fredag ;)
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0