AND THE SKY IS FULL OF CLOUDS

posted on OCTOBER 3RD, 2012
 
 
Jag har totalt vänt på dygnet - eller i och för sig inte, jag vaknar ju relativt tidigt på morgonen (7.00 - 8.00) - men när det kommer till läggdags så går det absolut inte att avsluta dagen innan 01.00 - 02.00!
Vad konstigt detta börjar bli. Helt seriöst - jag går ju som sagt upp tidigt, springer runt i stan under dagen och har låtit bli att hälla i mig litervis med grönt te det senaste - men ändå så verkar energin vara i topp!
Jag ska väl vara tacksam och glad för det, känner nämlgen på mig att någon gång inom en inte allför avlägsen framtid kommer sömn vara min största önskan ;)
 
Imorgon har jag ett litet möte på universitetet för att fixa de sista detaljerna innan allt sätter igång på torsdag morgon - är weirdly nerviosa ;)
Och låt mig bara påpeka att jag delar lägenhet med min syster  - och hon, precis som jag hanterar/försöker dölja sin nervositet genom att "liva upp stämningen", vilket inkluderar allt från att härma afroamerikanska damer, sjunga (och då tar vi verkligen i också!) med i de mest otroligt dåliga och intelligensbefriade låtar till att skratta (hysteriskt) åt precis allting som inte är ens i närheten av roligt och äta popcorn klockan 03.00 på natten.
Underhållning på hög nivå är det vi snackar om här!
 
Min syster slängde ur sig årets sanning när hon i förra veckan konstaterade: vilken jädra höst vi två kommer att ha...
Det var varken något positivt eller negativt med den repliken, hehe ;)
För om sanningen ska fram så kommer vi konstant att vara stressade, nervösa (inför vissa seminarium, flera gånger i veckan), trötta, griniga - och samtigt kommer vi att ha så otroligt roligt och den bästa hösten fylld med mycket skratt och en massa må-bra-stunder! :) Det här ska bli en höst som jag kommer att minnas för evigt, varenda dag, varenda stund. Bring it on!
 
photos by me


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilka fina bilder! Himlen kan verkligen vara så vacker!

2012-10-07 @ 14:37:29
URL: http://coeuur.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0