GOOD TIME

posted on OCTOBER 12TH, 2012
 
 
Min bärbara dator kraschade för två dagar sedan - igår efter sista föreläsningen för dagen åkte min syster och jag in till en affär och införskaffade en ny för några tusenlappar. Större, snabbare, snyggare -  jag är nöjd :) Pappa kan troligtvis "laga"  min gamla, vilket jag verkligen håller tummarna för eftersom jag har mer än 25.000 fotografier på den, favoritmusik och filmer. Men tills dess får jag "starta ett nytt liv" med den här nya, någonting som jag inte har något emot det allra minsta.
 
Efter första och enda föreläsningen för dagen tog jag itu med nästa veckas hemuppgifter och en hel del spanska uppgifter, så nu är jag nästan klar. Betyget som jag fick för förra hemuppgiften ger mer motivation än vad jag klarar av just nu - kännns det som i alla fall ;) Har nämligen blivit ordentligt förkyld, och helt slut i kroppen. Håller tummarna på att det inte blir så långvarigt - gör mitt bästa för att få i mig så mycket te och vitaminer som möjligt!
 
Efter veckans alla universitet-måsten besökte jag saluhallen på vägen hem och köpte med lite färska crossianter hem. Nu ska jag strax bege mig till biblioteket runt hörnet för att avsluta hemuppgiften, därefter till centrum för att hämta min övningsbok i spanska (som jag beställt i bokhandeln) och sist men inte minst, till Rudnik (shopping-centre) för att kika i affärer om det finns någonting till min garderob ;)
 
photos by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0