HEART ON FIRE

posted on OCTOBER 26TH, 2012
 
 
Lönedag, sista arbets/studiedagen, full fart mot helgen och topphumör :) Hade en enda föreläsning idag på morgonen - en föreläsning som jag sitter och njuter på, älskar litteratur och den här kursen måste vara en av de bästa jag har valt!
Var inne i centrum för en liten stund sedan och inföskaffade lite nytt, bland annat scarfen ni ser på bilderna. Har en hel låda full av sådana - men man kan aldrig ha för många, right ;)
 
Efter en hel del sol de senaste dagarna regnar det idag - och till helgen kommer en och annan snöflinga trilla ner till marken har de lovat. Det kändes i luften idag, att snön är på väg.
Eftersom Alperna befinner sig så nära Ljubljana, så tycker jag att man känner när det är dags för snö - även om det bara snöar i bergen, och inte i själva huvudstaden.
Jag hoppas i alla fall att snön dröjer ett tag till - första vill jag njuta av de här riktigt uppfriskande, kyliga och soliga höstdagarna.
Sedan är jag beredd på allt vad vinter och jul heter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0