SOMETIMES I WANT TO ESCAPE

posted on OCTOBER 19TH, 2012
 
 
Efter fredagmorgonens föreläsning mötte jag upp min syster på universitetet för att sedan bege oss mot shoppingcentret CityPark. Vi vandrade runt i butiker,  hittade ett och annat fint (bland annat den svart-vita tröjan på bilden) och avslutade vår lilla shopping-spree med lunch på en mexikansk restaurang :)
Sedan tog vi bussen och en liten promenad hem i det fina, varma vädret.
 
Och på tal om tröjan. En av de gosigaste sakerna jag äger just nu. Den här ska användas flitigt i höst :)
Jeans, stövlar/boots och mjuka, over-sized tröjor är det som jag alltid kan lita på i min garderob. När man på morgonen springer runt i lägenheten för att hinna med morgonritualen och inte har en aning om vad man ska ha på sig är det smidigt att bara slänga på sig de tre nämnda klädesplaggen ovan - snyggt, casual, bekvämt och perfekt för en dag på stan :)
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0