TIME TO WALK THE WALK

posted on OCTOBER 5TH, 2012
 
 
Sommarens playlist är precis lika het nu, i oktober 2012 som den var för två tre månader sedan!
 
Sitter just nu och pratar minnen med min syster från olika studieresor jag varit på, de känns precis lika färska nu som igår - vilket betyder att det var någoting speciellt med dessa resor.
 
Norwich, Barcelona, Stockhom, New York, Danmark för att nämna några... så otroligt roliga, pinsamma, coola, oförglömliga minnen. Det är inte sällan jag kommer att tänka på någon sak jag varit med om under dessa alla resor, och varje gång fylls jag av värme och skrattar lite för mig själv :)
Jag önskar att vi hade gjort ännu fler studieresor - maj månad sista året i gymnasiet var jag på resande fot under större delan av tiden - började med två veckors praktik i Norwich, England med ekonomiklassen, kom hem i tre dagar, åkte iväg på studieresa med spanskaklassen till Barcelona i tio dagar, kom hem i två dagar och åkte sedan iväg till Stockholm med samhällsklassen i några dagar. Och direkt efter det så var det studenten och allt vad det innebar som gällde! Kort därefter åkte jag på en två månaders solsemester vid Adriatiska havet med min familj :)
 
Om jag hade kunnat hade jag nog rest hela tiden, eller i alla fall stuckit iväg till någon plats i världen närsomhelst det behagade mig :)
Ja, livet är tyvärr lite för kort för att man ska hinna med allt man vill göra! :) Men man kan ju alltid försöka...
 
 
 


Kommentarer
Postat av: wilma★

gud vad fina bilder! Vad använder du för kamera?
Kolla gärna i min blogg som är en vardags/foto blogg :)

Svar: jag anvander lite olika typer av kameror, men den som jag anvander mest ar min Nikon D3000 :)
greatandsimplethings.blogg.se

2012-10-07 @ 19:16:28
URL: http://wilmanordkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0