WE HEART IT

posted on OCTOBER 30TH, 2012
 
 
 
Bästa sidan som finns där ute. Så mycket inspiration, så många vackra bilder att dregla över - allt på ett och samma ställe, ett ställe där man samlar sina favoritbilder från hela världen i sitt eget privata fotoalbum. När inspiration behövs tar jag mig en titt på wehearit- sidan,  och hittar för det mesta den där kicken som jag behöver när hjärnan och fantasin tagit en paus. Har själv en hel del bilder från bloggen som andra lagt upp - väldigt smickrande måste jag erkänna, hehe :)
De 100 bilderna ni ser här är tagna ur mitt fotoalbum - dock inte tagna av mig - givetvis! ;)
Men ja - ibland finns fantasin och kreativiteten där - och när den inte finns, då finns wehearit ;)
 
Ni som också har ett weheartit-konto och vill följa mig kan göra det HÄR :)
 
photos from wehearit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0