EVERYTHING IS SO CLEAR WHEN YOU ARE NEAR

posted on SEPTEMBER 12TH, 2012
 
 
Väldigt konstigt inlägg, det erkänner jag ;) Lite ego varning på hög nivå. Har tydligen en mapp på datorn som heter ego shots - så ja, jag tänkte att varför inte ladda upp några av dem (ok, en hel del!) här på sidan. Kul att ha ett collage på sig själv att titta tillbaka på och minnas de där ögonblicken när man var ung ;)
 
Igår ploppade förresten en svart Samsung Galaxy Ace mobil ner i brevlådan - och jag har hållit på större delen av dagen med att fixa till den lite, "putsat" telefonboken och laddat ner lite appar - bland annat Instagram. Eh, grejen är den att jag länge har funderat på att skaffa ett instagram-konto, och nu med den nya mobilen slog jag till - vet inte vad jag tycker om det än så länge, känns inte riktigt som jag - just nu känns det nästan som om bloggen skulle räcka. Och efterom jag för det mesta fotograferar med en systemkamera blir jag lite frustrerad när jag laddar upp bilder med lite taskig kvalité. Men nog om det, när jag väl kommit igån så lär jag väl fastna för Instagram, precis som nästan alla i världen verkar ha gjort! :) Blir säkert kul att instagrama i Ljubljana :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0