DEVILISH FLOW

posted on SEPTEMBER 26TH, 2012
 
 
 
Det kanske råder lite delade meningar om var exakt jag är någonstans - jag ser det på alla sms och mail att folk inte vet var jag befinner mig. Jag är som sagt i Ljubljana för tillfället och planerar att vara kvar här i alla fall fram till jul, då jag troligtvis sticker iväg till Sverige för en snabbvisit för att fira jul och nyår med mina föräldrar :)
 
Jag kan inte förstå att det är så otroligt varmt här i Ljubljana - jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag saknar de kyliga dagarna i Sverige - nu när jag äntligen mentalt intalat mig att det är höst är det ganska svårt att "slungas" tillbaka in i sommarvärmen igen - jag trodde att det skulle vara enklare, det var ju för sjutton någonting jag verkligen såg fram emot! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0