I CAN´T BELIEVE YOU MADE ME WANT TO SMILE

posted on SEPTEMBER 8TH, 2012
 
 
8 september. Min födelsedag och sista dagen ensam hemma. Imorgon kommer mina föräldrar tillbaka från sin semester. Under de här 24 dagarna har jag tagit hand om huset, trädgården, hunden och jobbat en hel del, vilket inte har varit jobbigt - inte det allra minsta!  Tvärtom; jag har njutit!
Njutit av att ha duschen för mig själv, att köket alltid stod redo för mig, att kunna lyssna på musik över hela huset, att soffan och TV:n i vardagsrummet alltid var ledigt, att jag kunde lämna saker innan jag gick till jobbet och hitta dem och allt annat i sin ordning/fortfarande städat/diskat osv när jag kom hem, att ha en dator i vardagsrummet (internet, musik och fotografier), en på rummet (internet, musik och serier/film) och en i arbetsrummet (internet, musik och viktiga dokument) och bara förflytta sig mellan dessa. Och framför allt att välkomnas hem efter jobbet på kvällarna av en överlycklig och sprallig hund :) De här 24 dagarna har varit guld värda! Så nu har jag som sagt bara en enda dag kvar att göra precis vad jag vill med huset ;) Nu ska jag njuta som bara den av den här korta tiden.
 
Stort tack för alla födelsedagshälsningar som har trillat in på både det ena och det andra sättet under dagen :) Då har man blivit ett år äldre igen :)  Jag har bestämt mig för att det här året ska bli det bästa hittills! Och jag ska VERKLIGEN se till att det blir det! :D Tycker att dag nr. 1 av 365 börjat pretty damn good ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0