LOVE FOR YOU

posted on SEPTEMBER 19TH, 2012
 
Färdigpackat och klart!
Nu lägger jag mig i soffan ett tag och samlar alla krafter jag har för sista arbetspasset som pågår fram till 21.00. Imorgon bär det iväg ner mot södra Europa - något som jag  verkligen ser fram emot, främst klimatväxlingen. Jag kommer att komma ifrån hösten och tillbaka till sommaren. Inte helt fel :)
Och! Jag kommer att komma till en huvudstad och en turiststad vid Adriatiska havet (kommer att växla mellan dessa två under hösten) - förhoppningsvis kan jag då bjuda på lite intressantare fotografier än de jag laddat upp det senaste...will try!
 
Haha, Real Madrid vann igår - looks like somebody won a bet ;) Jag har sagt det innan, slå INTE vad med mig när det gäller fotboll, jag har ett sjätte sinne! ;) Om inte Real tar hem hela Champions League tuggar jag av mig min arm!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0