NUMBER ONE

posted on SEPTEMBER 7TH, 2012
 
 
Innan mamma for iväg på en sju-veckors lång semester med pappa, så lovade jag henne att jag skulle posta lite bilder på familjens favorit - så att hon skulle kunna kika in här och förundras gång på gång över skönheten i form av en lurvig liten krabat vid namn Viggo, familjens number one ;)
Bilderna har dröjt, men nu, såhär två dagarn innan föräldrarna anländer bjuder jag på några snapshots.
För övrigt så rymde han igår när jag skulle fota honom. Medan jag la mig till rätta på marken tittade han åt vänster och for därefter iväg som ett spjut - i riktning mot grannarna och hunden som var på väg ner på gatan - det är inte första gången...
Fyllde förresten 8 år i slutet av augusti - och är fortfarande lika ståtlig!
 
photos by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0