THE WRONG WAY LOOKS LIKE THE RIGHT WAY

posted on SEPTEMBER 3RD, 2012
 
 
 
Nu är det höst på riktigt; färgerna, ljuset, kylan... allt säger oss att vi är på väg mot en mörkare årstid - och jag börjar faktiskt så smått förbereda mig mentalt inför detta ;) Alla årstider är vackra på sitt sätt, det är bara att göra det bästa av saken och ta fram så många guldkorn i vardagen som möjligt! :)
 
Och ett av de större guldkornen under årets sommar var helt klart dagarna i Piran i början av juni. När jag tittar tilbaka på dessa fotografier går det ett glädjerus genom hela kroppen, och när vi ändå pratar om höst, så är höstdagar med vackra solnedgångar i Piran en av mina absoluta favoritstunder. Speciellt när min syster och jag kan spendera en eftermiddag/kväll därborta med att promenera, äta glass/dricka kaffe, sitta och titta ut mot havet och solnedgången, prata om allt - och det klassiska när vi två är tillsammans; ta en hel del "fjant-foton" (ni vet vilka jag pratar om ;) - nä, nu längtar man allt lite efter hösten!
 
photos by me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0