FIFTY SHADES OF GREY

posted on APRIL 6TH, 2013
 
 
Hoppsan! Vad har flyttat in i min bokhylla?  Jag var bara tvungen :) Har redan läst dem på engelska - nu köpte jag trilogin på slovenska också :) Man kan ju verkligen inte slita sig ifrån de här böckerna... Och om man vill vara "in the game", allmänbildad osv. bör man nog läsa dem - alla pratar om "Fifty shades of Grey".
 
Och jag svär på att den något äldre kassörskan gav mig en konstig blick när jag ställde dem på disken. Och sedan en till när hon gav mig kvittot. Något i stil med "du-har-ingen-aning-vad-du-ger-dig-in-på-men-lycka-till-för-all-del-blick"!
 
När jag pratade med min mormor idag frågade hon om jag läst eller köpt någon bra bok det senaste. Vissa saker är bättre att inte dela med sig av till sina mormödrar ;) Men jag skulle faktiskt vilja låna henne de här och se vad hon har att säga om saken :)
 
photo by me
taken with Nikon D3000


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0